Gastenboek
Welkom bij ons kraamzorg professionals gastenboek! Deel hier jouw ervaring over onze kraamzorg.
A&K
schreef op maart 11, 2021
om
9:27 am
Nadine heeft ons de hele week heerlijk en zo goed verzorgd. Nadine is dan nog wel stage aan het lopen maar zij is zelf ook moeder en door haar volwassenheid en de kennis die zij heeft in de kraamzorg merk je hier niks van. Wij hebben veel kunnen uitrusten, veel geleerd over de zorg van mijn baby en zij heeft ook heerlijk voor ons gekookt. Veel succes met de rest van jouw stage en ik hoop dat net als ik ook andere gezinnen jouw een kans geven zodat kraamzorg kan blijven bestaan.
Nadine heeft ons de hele week heerlijk en zo goed verzorgd. Nadine is dan nog wel stage aan het lopen maar zij is zelf ook moeder en door haar volwassenheid en de kennis die zij heeft in de kraamzorg merk je hier niks van. Wij hebben veel kunnen uitrusten, veel geleerd over de zorg van mijn baby en zij heeft ook heerlijk voor ons gekookt. Veel succes met de rest van jouw stage en ik hoop dat net als ik ook andere gezinnen jouw een kans geven zodat kraamzorg kan blijven bestaan.... Invouwen
Even geduld...