Gastenboek
Welkom bij ons kraamzorg professionals gastenboek! Deel hier jouw ervaring over onze kraamzorg.
Leo & Astrid
schreef op september 2, 2025
om
11:42 am
Wij zijn ongelooflijk blij met alle zorg die we ontvangen hebben van Maartje! Ze was geweldig, op praktisch én emotioneel vlak. Een echte doorpakker die ons met name bij de langzaam op gang komende borstvoeding goed ondersteunde. Ze was helder in de communicatie, zat nooit stil en was heel flexibel in onze behoeftes. Ik hoop dat we bij een volgend kindje weer van Maartje mogen genieten en we gunnen elke nieuwe ouders een kraamzorg zo goed als haar!
Wij zijn ongelooflijk blij met alle zorg die we ontvangen hebben van Maartje! Ze was geweldig, op praktisch én emotioneel vlak. Een echte doorpakker die ons met name bij de langzaam op gang komende borstvoeding goed ondersteunde. Ze was helder in de communicatie, zat nooit stil en was heel flexibel in onze behoeftes. Ik hoop dat we bij een volgend kindje weer van Maartje mogen genieten en we gunnen elke nieuwe ouders een kraamzorg zo goed als haar!... Invouwen
Even geduld...