Gastenboek
Welkom bij ons kraamzorg professionals gastenboek! Deel hier jouw ervaring over onze kraamzorg.
Belén, Mateo, Leah, Diana en Diederik
schreef op september 9, 2025
om
11:02 am
Als gezin van 5 kwam Maartje ons helpen als Kraamzorg en het was echt super. Heel ontspannen kraamtijd gehad. Maartje neemt veel voor het gezin uit handen en heeft een hele goede kijk op de gezondheid van de baby en moeder. We vinden het jammer dat het alweer voorbij is.
Als gezin van 5 kwam Maartje ons helpen als Kraamzorg en het was echt super. Heel ontspannen kraamtijd gehad. Maartje neemt veel voor het gezin uit handen en heeft een hele goede kijk op de gezondheid van de baby en moeder. We vinden het jammer dat het alweer voorbij is.... Invouwen
Even geduld...