Gastenboek
Welkom bij ons kraamzorg professionals gastenboek! Deel hier jouw ervaring over onze kraamzorg.
Merel
schreef op maart 4, 2026
om
10:41 am
Nadia heeft super goed voor ons gezorgd in onze kraamweek. Ze is een lieve en gezellige vrouw en heeft zowel praktische tips als emotionele ondersteuning gegeven. Door haar zorg voelen we ons zekerder en geruster. We hebben door haar echt een goed begin gemaakt met ons kleine mannetje.
Nadia heeft super goed voor ons gezorgd in onze kraamweek. Ze is een lieve en gezellige vrouw en heeft zowel praktische tips als emotionele ondersteuning gegeven. Door haar zorg voelen we ons zekerder en geruster. We hebben door haar echt een goed begin gemaakt met ons kleine mannetje.... Invouwen
Even geduld...